Η Σόφη Ζαννίνου είναι μια πηγή ζωντάνιας και αισιοδοξίας. Αυθόρμητη και γεμάτη ενέργεια, διατηρεί το χαμόγελό της ακόμα και στις πιο απαιτητικές στιγμές. Η καλλιτεχνική της διαδρομή είναι αξιοσημείωτη, προκαλώντας θαυμασμό και σεβασμό. Παρά τις πολυάριθμες επιτυχίες και τη μακρόχρονη παρουσία της στο θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο, συνεχίζει να εργάζεται με το ίδιο πάθος και ενθουσιασμό, διαθέτοντας ανεξάντλητη ενέργεια και αγάπη για κάθε νέο εγχείρημα.

Τη φετινή τηλεοπτική σεζόν την απολαμβάνουμε, στη δραματική σειρά εποχής «Grand Hotel» του ΑΝΤ1 στον ρόλο της κόμισσας Ολυμπίας Ντεσλόρ, μια περσόνα πολύ μακριά από εκείνη, γι’ αυτό και η ερμηνεία της είναι εκτός από καθηλωτική… και υποδειγματική.
Η Σόφη Ζαννίνου μίλησε στο Tv24 και την Κωνσταντίνα Γαρνέλη
Καθημερινά όλες οι εξελίξεις και τα νέα της σειράς Grand Hotel θα τα βρίσκεις εδώ.
Λάβατε τα κύματα αγάπης του κόσμου;
«Δόξα τον θεό και αυτές οι εκδηλώσεις αγάπης είναι η πληρωμή όλων των καλλιτεχνών, θέλω να ευχαριστήσω από την καρδιά μου την cast director Μιράντα Ρωσταντή, όπως και τους σκηνοθέτες μας, τον Γιάννη Βασιλειάδη, τη Γεωργία Ζήση και τον Γιάννη Σαμπάνη. Ήταν για εμένα μεγάλη ευκαιρία να παίξω αυτόν τον ρόλο. Όλοι οι ηθοποιοί στη σειρά είναι σπουδαίοι. Κι αυτοί που έχουν εδώ και τόσα χρόνια δώσει τα διαπιστευτήριά τους και τα νέα παιδιά που είναι καταπληκτικά. Είναι λες και στο “Grand Hotel” το ταλέντο έχει δώσει ραντεβού. Κι επειδή μου έτυχαν κάποιες δυσκολίες το τελευταίο διάστημα, η συνεργασία αυτή ήταν για μένα βάλσαμο. Ο θεός είπε ας της δώσουμε και μια χαρά».
Grand Hotel: Η αποκάλυψη που θα γονατίσει τον Πέτρο – Όλη η αλήθεια για τον πατέρα του!
Είναι που είστε καλός άνθρωπος.
«Το προσπαθώ. Ξέρετε, όλοι οι άνθρωποι έχουμε πολλούς χαρακτήρες. Πιστεύω πως έχει να κάνει με το τι σου καθρεπτίζει ο απέναντι. Παρ’ όλα αυτά, αν αυτός που έχω αντίκρυ μου μου δίνει άρνηση, εγώ προσπαθώ να του επιστρέφω καλοσύνη, χαρά και αγάπη γιατί έτσι τον αποδυναμώνω. Αν δω ότι η κατάσταση είναι αγιάτρευτη, την κάνω… με ελαφρά πηδηματάκια στις πουέντ. Φεύγω πολύ σικάτη και δείχνω την πλάτη μου, που εξακολουθεί να είναι νόστιμη. Το στιλ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Φύγε με στιλ για να έχεις την ικανοποίηση ότι έφυγες σωστά».
Και δεν είστε η μόνη. Από στιλ η κόμισσα Ντεσλόρ που υποδύεστε… άλλο τίποτα.
«Οι αριστοκράτισσες της εποχής είχαν ένα ειδικό στήσιμο σώματος. Οταν ήμουν μικρή έβλεπα τη μάνα μου και τον πατέρα μου στα έργα που έπαιζαν κι έλεγαν πώς πρέπει να είναι και να κινούνται τα χέρια, πώς πρέπει να κρατούν τα τσαντάκια και πώς να περπατούν. Οταν τα ακούς αυτό από παιδί, σου εντυπώνονται ασυνείδητα και όταν οι πληροφορίες αυτές σου χρειαστούν, βγαίνουν αυθόρμητα. Αν προσέξετε, η κόμισσα έχει άκαμπτο κορμό, κάνει μικρές κοφτές κινήσεις, ποτέ δεν σκύβει, δεν χαλαρώνει, δεν ανοίγει τους ώμους της, δεν γυρίζει το κεφάλι της και είναι αυστηρή. Είχα την ευτυχία να είμαι από παιδί στα παρασκήνια των θεάτρων κι άκουγα πολλά μυστικά της δουλειάς και χωρίς να το επιδιώκω, έμπαιναν στον… σκληρό δίσκο».
Grand Hotel: Εκτελούν τον Νικόλα; Η σκηνή που θα καθηλώσει τους πάντες!
Ως προς τον χαρακτήρα της, πως την προσεγγίσατε;
«Η Ολυμπία είναι μια ψυχρή αριστοκράτισσα. Έχει μεγαλώσει μέσα στα πλούτη, την ενδιαφέρει το φαίνεσθε και δεν δέχεται με τίποτα ότι ο γιος της, ο Αλέξανδρος, έχει παντρευτεί μία κοινή θνητή και ο τίτλος δεν θα μείνει σε μία γαλαζοαίματη. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να υποσκάψει και να σαμποτάρει το γάμο του. Δεν ενδιαφέρεται για την ευτυχία του, αλλά για το τι θα πει η κοινωνία και βάζει πάνω από όλους το συμφέρον της. Είναι χειριστική και θα μπορούσα να πω και το αντίπαλο δέος της Κυβέλης».
Grand Hotel: Βόμβα από τον Νικόλα στην Ελένη – «Θέλω διαζύγιο για να είμαι μαζί της»
Την είδαμε να καταστρέφει στοιχεία που θα αποδείκνυαν την αθωότητα της Σοφίας στη κατηγορία ότι είναι ο δολοφόρος με το χρυσό μαχαίρι.
«Για το τίτλο η κόμισσα θα μπορούσε να σκοτώσει σαράντα για πρωινό. Γελάει. Δηλαδή, καμία σχέση με εσάς. Γι’ αυτό έχει πολύ ενδιαφέρον. Έχω ξανακάνει γυναίκες δηλητήριο, αλλά η Ολυμπία είναι κινούμενο έγκλημα και αυτό είναι πολύ γοητευτικό. Μαζί με την Κυβέλη και την Ελένη αποτελούν εγκληματικές φυσιογνωμίες».
Όμως και οι τρεις οι ηρωίδες που αναφέρατε δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν αγαπάνε τα παιδιά τους. Απλώς έχουν ένα δικό τους τρόπο να το κάνουν.
«Πράγματι, όπως και η Αγγέλα, όλες αυτές οι μανάδες ενδιαφέρονται με διαφορετικό τρόπο για τα παιδιά τους. Αλλά η μαύρη αλήθεια είναι ότι είναι πολύ χειριστικές. Βέβαια, και η Κυβέλη και η κόμισσα φροντίζουν πρώτα για το δικό τους όφελος και μετά για εκείνο των παιδιών τους, ενώ η Αγγέλα και η Ελένη κοιτάνε τα παιδιά τους. Η Ελένη έκανε τόσα πολλά για να μπορέσει να αγκαλιάσει ξανά τον γιο της και να τον πάρει πίσω. Είναι πολύ συγκινητικό».
Grand Hotel: Μάνα και γιος απέναντι στην προδοσία – Ποιος θα αντέξει την αλήθεια;
Πάντως, όταν η κόμισσα Ντεσλόρ σηκώνει το φρύδι, δεν υπάρχουν περιθώρια για αντιρρήσεις.
«Όταν σηκώνω το φρύδι, η Γεωργία Κουβαράκη και ο Μιχάλης Συριόπουλος γελάνε πολύ και τους λέω: Σταματήστε γιατί θα γίνει το σύστριγκλο».
Δίνετε ελαφρυντικά στην ηρωίδα σας όπως έχουν εξελιχθεί οι καταστάσεις; Η Σοφία και η Κυβέλη ξεγέλασαν τον γιο της με μια ψεύτικη εγκυμοσύνη και εμφάνισαν ένα μωρό που δεν είναι δικό του.
«Ο γιος της έκανε έναν γάμο που εκείνη δεν ενέκρινε, η εγκυμοσύνη της ήταν ψεύτικη και έχει και η ίδια η κόμισσα τα δικά της. Ουσιαστικά δεν έχει σπίτι να μείνει και βλέπετε πώς της μιλάει η Κυβέλη. Την αποκαλεί άστεγη βασίλισσα. Την προσβάλλει κατάφορα. Έχει και αυτή τα δίκια της μετά από όλα αυτά. Όμως όλα θα μπορούσαν να έχουν γίνει με άλλο τρόπο».
Υποψιάστηκε όμως την πλεκτάνη μάνας και κόρης.
«Την υποψιάστηκε γιατί θέλει γενικώς να υποψιάζεται. Όταν δεν συμπαθείς έναν άνθρωπο, ψάχνεις συνεχώς να του βρεις ελαττώματα κι όποιος ψάχνει βρίσκει. Και τότε νιώθεις ότι αυτοδικαιώνεσαι».
Πάντως, ο Αλέξανδρος πήγε μέχρι και φυλακή για χάρη της Σοφίας.
«Είναι πράγματι ερωτευμένος μαζί της».
Το άλλο χτύπημα για την κόμισσα Ολυμπία Ντεσλόρ είναι ότι ο γιος της μεγαλώνει ένα παιδί που δεν είναι δικό του και θα πάρει τον τίτλο του.
«Αυτό κι αν είναι πλήγμα. Αλλεπάλληλα της έρχονται τα χτυπήματα. Γι’ αυτό τρελαίνεται και θέλει να χαλάσει το οικοδόμημα της Σοφίας και του Αλέξανδρου. Είναι τρομακτικό, αλλά η μόνη της φροντίδα είναι να μην ξεπέσει ο τίτλος. Ο μεγάλος της καημός είναι να συνεχιστεί η δυναστεία. Τώρα ο Αλέξανδρος την έχει διώξει από το ξενοδοχείο, αφού η μητέρα του πήγε να καταστρέψει τα αποδεικτικά στοιχεία που θα αθώωναν τη Σοφία από τις κατηγορίες. Δεν ξέρω πώς θα επιστρέψει».
Πάντως, αν μπούμε στο κλίμα της εποχής και η κόμισσα από την πλευρά της προσπαθεί να κρατήσει ζωντανές τις αρχές και τις αξίες με τις οποίες έχει γαλουγηθεί. Μήπως την ευτυχία τη μεταφράζει διαφορετικά?
«Δεν ξέρω αν αυτή η γυναίκα έχει νιώσει αυτό που λέμε ευτυχία. Η ευτυχία έχει μια γλυκάδα, μια ομορφιά. Νομίζω ότι πιο πολύ σημασία έχει η έννοια του φαίνεσθαι της δύναμης και της εξουσίας. Είναι οι πρώτες που πρέπει να αντιλαμβάνεται και να πιστεύει. Δεν ξέρω αν έχει καν συναισθήματα».