Να μ’ αγαπάς: Τους κρεμάνε στα μανταλάκια – Το δημοσίευμα που κάνει ρεζίλι Ορφέα και Φωτεινή

0
86
Να μ’ αγαπάς: Τους κρεμάνε στα μανταλάκια – Το δημοσίευμα που κάνει ρεζίλι Ορφέα και Φωτεινή

Στη συνέχεια της σειράς «Να μ’ αγαπάς», η κατάσταση ξεφεύγει όταν ο Μάκης τραβά κρυφά φωτογραφίες τον Ορφέα και τη Φωτεινή, προκαλώντας αλυσιδωτές ανατροπές.

Καθημερινά όλες οι εξελίξεις και τα νέα της σειράς ΝΑ ΜΆΓΑΠΑΣ θα τα βρίσκεις εδώ.

Ο Ορφέας και η Φωτεινή έχουν κρυφό ραντεβού, ο Μάκης τους φωτογραφίζει από μακριά και πουλά τις φωτογραφίες στις εφημερίδες.

Να Μ’ Αγαπάς: Η Νικαίτη σε απόγνωση πέφτει στα πόδια του Λευτέρη

Η Σοφία, ικανοποιημένη από το χάος που προκάλεσε, υποστηρίζει πως τα δίδυμα μπήκαν στο αρχοντικό με οργανωμένο σχέδιο. Τα λόγια της βρίσκουν έδαφος, με τον Ορφέα και την Άννα να αρχίζουν να πιστεύουν πως έπεσαν θύματα συνωμοσίας και ότι οι δίδυμοι τους εξαπάτησαν, παίζοντας με τα συναισθήματά τους. Ο Ορφέας θυμάται την περίεργη παρουσία της Φωτεινής ως σερβιτόρας στον αρραβώνα τους, ενώ η Άννα αναφέρει πως ο Λευτέρης βρισκόταν συνεχώς κοντά της σε «ύποπτες» στιγμές, από το νοσοκομείο μέχρι το μικροατύχημα τη νύχτα που είχε φύγει από τον αρραβώνα.

Σοκ στο Να μ’ αγαπάς: Ο Χάρης απαγάγει τη Φωτεινή – Οι σκηνές κόβουν την ανάσα

Σύμφωνα με τον Τηλεθεατή, την ίδια ώρα, κυκλοφορούν φωτογραφίες του νιόπαντρου Ορφέα Καλλιγά να φιλά την υπάλληλό του, τη Φωτεινή.

Να μ’ αγαπάς: Η Νικαίτη μένει στον άσσο, χωρίς σπίτι και λεφτά

Ο Θεόφιλος είναι πεπεισμένος πως πίσω από τη διαρροή βρίσκονται τα δίδυμα και του το λέει ξεκάθαρα. Για να διαχυθεί η κατάσταση, οργανώνει μια σκηνοθετημένη εμφάνιση μπροστά στους δημοσιογράφους, όπου ο «μετανιωμένος» Ορφέας φιλά δημόσια τη σύζυγό του.

Όμως, πίσω από όλο αυτό το σκηνικό, ο πραγματικός υπεύθυνος δεν είναι άλλος από τον Μάκη και την Σοφία.

Να Μ’ Αγαπάς: Δείτε πρώτοι τα 4 νέα “Επεισόδια 28, 29, 30, 31” από την Δευτέρα 17 έως και την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου

Ακολουθήστε στο facebook την σελίδα Να μ’ αγαπάς Fans

Ακολουθήστε στο facebook την ομάδα Να μ’ αγαπάς

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ