Η Ιωάννα σκέφτεται να γυρίσει στον Άρη, η Ειρήνη αναλαμβάνει την υπεράσπιση του Οδυσσέα, η Ανθή είναι πιεσμένη από την συμπεριφορά του Απόστολου και ο Άρης ανακαλύπτει πως ο Νίκος κρύβει τη γυναίκα του…. Όλα όσα θα παρακολουθήσουμε στη σειρά του Ant1, «Μετά τη φωτιά», στα επόμενα επεισόδια.

Πλεκτάνη
H Ανθή δεν αντέχει άλλο με τα όσα περνάει και με το πώς έχει καταλήξει η ζωή της και κάνει απόπειρα αυτοκτονίας. Την ίδια ώρα, ο Άρης βρίσκει την Ιόλη στο νοσοκομείο και περιμένει να κάνει την εμφάνισή της και η Ιωάννα. Είναι σίγουρος ότι δεν θα την άφηνε ποτέ μόνη, ειδικά τώρα που την έχει ανάγκη. Στο μεταξύ μετά από την ψευδή κατάθεση του Πέτρου, ο Θάνος πηγαίνει στο μαγαζί του Οδυσσέα και τον συλλαμβάνει ως υπεύθυνο για τη φωτιά, μπροστά στα μάτια της Ειρήνης.
Καθημερινά όλες οι εξελίξεις και τα νέα της σειράς Μετά Τη Φωτιά θα τα βρίσκεις εδώ.
Η κοπέλα, σύμφωνα με το περιοδικό Tivi Σίριαλ, δεν χάνει χρόνο και αναλαμβάνει ως δικηγόρος την υπεράσπισή του. Κι ενώ αυτά συμβαίνουν, η Ιωάννα φοβάται πως η ζωή, τής έχει βάλει μια ακόμη τρικλοποδιά αφού υποψιάζεται πως είναι έγκυος. Όμως αυτή δεν είναι για εκείνη η μόνη απειλή. Ο Άρης ανακαλύπτει πως ο Νίκος είναι αυτός που την κρύβει και πάει να τη βρει. Παράλληλα η Ειρήνη φτάνει στο σπίτι του Νίκου για να του ζητήσει να βοηθήσει τον Οδυσσέα και πέφτει για πρώτη φορά πάνω στην Ιωάννα.
Η Ειρήνη ψάχνει να βρει μάρτυρες για να αθωώσει τον Οδυσσέα, με τον οποίο έρχονται πιο κοντά. Η κακή αρχή που έγινε με την γνωριμία τους έχει μείνει πλέον στο παρελθόν, αφού ο ένας βλέπει πιο καθαρά τον χαρακτήρα και τις ευαισθησίες του άλλου. Την ίδια στιγμή η Ανθή, πιεσμένη από τη συμπεριφορά του Απόστολου, είναι έτοιμη να φύγει από το σπίτι της Φαίδρας.
Η Ιωάννα πάλι πείθεται ότι η μόνη ρεαλιστική λύση για να είναι με την Ιόλη είναι να γυρίσει στον Άρη και είναι έτοιμη να το κάνει αφού δεν μπορεί στιγμή μακριά από την κόρη της. Στο μεταξύ, ο Οδυσσέας που αναρωτιέται ποιος μπορεί να του έστησε αυτή την πλεκτάνη, φτάνει στα ίχνη του Πέτρου και εκείνος του αποκαλύπτει ότι έδρασε κατ’ εντολή του Αλέξανδρου Βενιέρη.